Sömnpiller

Idag är det tråkigt på jobbet. Allt är faktiskt tråkigt idag.
Räknar timmarna tills jag får gå hem och fördriver tiden genom att googla.
Bildgooglar på det mesta jag kan komma på, och ser vad som dyker upp.

Provade att bildgoogla på virka och fick då se bilder som dessa
 
Och då blev jag såklart sugen på att virka små kakor. Men jag vet inte vad jag ska göra med alla små kakor jag vill virka. Vem ska ta hand om allt?
Och när jag såg de där små kakorna kom jag att tänka på att jag såg ett mönster till en bröllopstårta. Och nu i sommar kommer bröllopsklockor att ringa (nåja... inte riktigt, men nästan) vid två olika tillfällen.


Den där tårtan ser tråkig ut. Men det går ju att göra den finare. Frågan är bara om det är någon som vill ha en liten virkad bröllopstårta? Kanske kan sätta den på paketen i alla fall. Vill man ha en liten virkad bröllopstårta? Eller är det bara fult och töntigt?


Kommentarer
Postat av: Dolly

Åh, som dekoration på paketet är det väl jättefint med en virkad bröllopstårta!! Absolut inte töntigt :)

2010-04-28 @ 15:05:27
URL: http://detlasandefaret.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Jag tänkte också virka kakor, typ donuts. Har dock aldrig virkat förut, så tänkte om du har några tips o kan ge mig lite hjälp :) typ hur man börjar, vad man behöver för material osv! Med vänlig hälsning, Anna-Sara

2012-10-22 @ 10:09:12
URL: http://annasarajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0